Lämnad kåt, fixa det med Dokusåpa Marathon

Igår var planen att träffa Mr Libra.. Avbokade allt annat för han sa "jag hör av mig vid 6 tiden" Han hörde av sig innan dess vid 3 för att fråga hur jag mår och bla bla bla och sen vid 6 hörde av sig för att beklaga att vi inte kan ses men han och hans grabbar bestämde i sista minuten att bila ner till köpenhamn tror jag (slutade lyssna när jag märkte att vi inte skulle ses)..
Allt jag kunde göra var att önska de en trevlig resa..

Men kåt och frustrerad blev jag!
Så istället började jag titta på en dokusåpa som går i USA (spanska grejer) som heter Mas Sabe El Diablo översättning, Mer vet djävulen.. Killen i Serien är SnYgG och tjejerna är heta (fast jag är inte in to that)
 vilket gjorde att jag snabbt glömde allt annat. Synd bara att han inte var bredvid mig istället. Hur som helst mellan igår och idag har jag kollat på 46 kapitel. Känner mig som en Grönsak som bara legat i sängen utan att kunna somna utan att kolla "en till bara, En till bara" 

Aja var bara tvungen att uppdatera lite jag är lite slarvig med det..

Sååå När Mr Libra är tillbaka blir det uppdatering OCH jag ska träffa Mr Animal i veckan också. Så det blir nog en rolig historia att berätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0