Min tredje älskare...

Den här killen är otrolig.. vi kallar honom samma sak som jag tidigare i bloggen kallat honom Mr Animal inte bara för han är grov ibland för han är ett djur okontrollerbar och vild ett djur som bara gör sitt och mår bra.  Han beter sig och tänker som ett djur både i det dumma rollen och det passionerade

Han är kille som får mig svag, killen som fått mig att vara otrogen nästan mot vart enda kille jag haft, Nej det är inte kärlek det är passion. Djuret som biter dina läppar så de blöder får dig att känna dig behövd och sen bara kastar dig när han tröttnat ett tag på att tugga på leksaken.

Du vet att han inte bra för dig eller att han aldrig kommer tillhöra dig, men ändå kan du inte släppa taget han gör mig knäsvag!

Mr Animal är killen som drar mig i håret när vi har sex, som strypper mig som verkligen sliter av mig kläderna. Som kan ha sex med mig Vart som helst när som helst. Killen som fått mig alla tider på dygnet att gå ut och ha sex för bara tanken av hans kyssar gör mig våt. I mina tidigare inlägg har jag berättat lite om honom, vi har varit KK i ca 8 år.  Han säger att jag är speciell för honom men han kan bara inte säga till mig på vilket sätt.

Efter att jag nu sagt till honom att jag igår om en månad till USA har han sagt "Wow va roligt för dig, jag kommer och hälsa på".. Jag blev så arg och sa till honom "Människor tycker ibland om och bli lurade vet du det! kan du bara ljuga och säga STANNA!  låt dit hjärta säga gå men kan munnen säga Stanna?!?! "han svarade "hur vet du att det inte tvärtom"

Han är bra i sängen, men han kommer väldigt snabbt.. kan bero på det långa förspelet. Det har faktiskt hänt att Bokstavligen han har kommit på 10 sek, det inte vanligt men det har hänt.. normalt fall varar det i ca 7 min själva sexet.. men det är 7 underbara min, 7 min med verkligen ALLT man vill ha..

 Han älskar oralsex. Självklart det är ju jag som gör jobbet. Jag har aldrig låtit honom utföra det på mig. Men jag gör det gärna på honom. Älskar och så hur han njuter. Han ber mig och kolla på hans ögon ibland när jag suger av honom, Jag skäms men jag ser hur tänd han blir av det. så jag gör det gärna.Hans kuk är perfekt. Inte för stor inte för liten. Jag får ner den till halsen och den fyller ut mig när han är mig. Vad mer kan jag önska?
Han gillar allt som har med fantasin att göra. Senast var jag hans doktor som skulle göra honom frisk. Han gillar när jag klär upp mig för honom med underkläder och höga skor. Så hans önska min lag!

Mr Animal är den perfekta KK, han är underbar när ni ses han kan ligga efteråt och klia dig i ryggen och fråga vad du gjort han har en sött leende och doftar ALLTID manligt. Men efter det, hör han inte av sig på några dagar tills han är kåt igen och smsar "vad gör du snygging?"

Antaligen kommer min 8 åriga KK relation brytas nu när jag åker.. Så jag får njuta så länge jag kan.

Anledningen till att han bara är ett KK och inte mer eller aldrig varit mer beror på honom (såklart)
Han har aldrig vågat släppa taget, han säger jag förtjänar bättre. Han bryr sig om mig jag vet, kanske inte kärlek men passion finns. Vi får se hur hans känslor blir när jag åker.

Stjärntecke: Oxe
Gillar: Avsugning
Betyg: 4 av 5
(5 av 5 i sexet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0