En älskare med STORA potentialer

Mr Libra.. Jag vet inte om det beror på att vi har samma stjärntecke eller vad det beror på men vi passar super bra ihop. Dock inte relationsmässigt då ingen av oss är inne på de tänkarna då jag åker om 2 veckor. Men vi trivs väldigt bra tillsammans, om jag skulle stannat kvar i sverige han hade varit killen jag hade kämpat för att få kär.

Han är mulatt (min första mulatt killen) VÄL UTRUSTAD.. och när jag menar väl så menar jag WOW.. jag är öm dagar efter, och när vi kör doggystyle så känner jag den verkligen enda upp till livmodern att man nästan får en obehaglig skön känsla.  Jag får verkligen inte hela in i munnen och det känns så skönt att man får jobba lite på den biten.

Såhär träffades vi!
Jag var på en klubb med en vän för några veckor sen. Det var bara jag och en tjejkompis då en kille kommer fram till mig och säger "du är jätte sött kan vi dansa" jag svarar " tack men nej tyvärr jag kan inte lämna min kompis ensam kanske senare"  jag trodde aldrig att det skulle bli någon senare, dessutom fick jag reda på att han var 2 år yngre än mig så jag tänkte direkt eeh nej tack. Men på ett väldigt snyggt sett lyckades han få mig, jag stod och dansa med min väninna då hon börjar dansa med en kille väldigt ensam blev jag plötsligt i dansgolvet då plötsligt räddade han mig från ensamheten och vi började dansa, han dansar väldigt väldigt bra också. Han kommenterade mina ögon och hur de hade fångat honom direkt ja ja vanligt kill snack.. hur som helst gav jag honom mitt nummer och några veckor efter var jag hos han och myste.
 Vi pratade verkligen fritt om allt möjligt mellan himlen och jord tills han kysste mig och hans röda tjocka läppar fick tyst på all konversation Läppar händer mun och kropp styrdes plötsligt av sig själv. Åldern hade jag glömt, landet, namnet, allt. han var överallt på mig och i mig och det kändes så skönt.

Plötsligt satt jag på honom i hans soffa och blev buren sedan in till rummet där han tog av mig allt jag hade på mig och allt han hade på sig och började kyssa varje del av min kropp han var ödmjuk och passionerad med en jävligt snygg kropp och med en stor kuk som fick mig att vilja byta ställning oftare än vanligt bara för att försöka hitta en position där den inte kändes så smartsamt som den gjorde ibland.

Jag klagar absolut inte. Jag åkte igår 1 ½ timmes resa bara för att få sova bredvid honom. Det inte kärlek, men vi trivs bra ihop.. Inga krav inga förbindelse bara en skön stund med varandra. Han är underbar i sängen och mysig efter sexet han pussade mig och kramade mig lite då och då under natten och det kändes bra.

Fick ett sms av honom lite senare idag där han skrev
" Oye .. Du är helt sjuk. Så som du rör din kropp gör mig galen"
jag svarade
"hahaha om du kunde se dig själv skulle du förstå varför jag kan åka 1 timme för att träffa dig och inte klaga. Tro mig det du som gör mig galen"

Stjärntecke: Vågen
Gillar:
  har egentligen bara haft sex med honom 2 gånger så lite svårt att veta men han verkar gillar allt
Betyg: 5 av 5

Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: ja visst var den! :)

2009-07-18 @ 23:20:25
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: okey :) men tack så himla mycket då! betyder massor ska du veta.



tveka inte att lägga till på bloglovin om det känns som något att efterfölja!

2009-07-18 @ 23:21:40
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0