2 dagar kvar till jag åker..och alla vill ha Last time Sex

Nu när det är 2 dagar kvar vill plötsligt alla de där Mr träffa mig..
Jag har inte tid eller lust.. jag vill nu till Min Miami Papi. De kunde ha träffat mig hela förra veckan om de ville. Men NEJ alla vill vara den sista jag träffar innan jag åker.. Tyvärr Killar men det finns bara en jag ska träffa innan jag åker och det är min Mr Animal.. Jag måste ju plåga honom lite innan jag åker..

Sen blir jag helt och hållet Mr Miami's...

Sjukt det är så som när man är singel inge hör av sig sen när du får kille alla hör av sig, det är samma sak nu. Nu när jag åker fredag kan jag få sex var 3 minut om jag vill det  innan så var det många kvällar man stannade ensam hemma.

Men hoppas att framöver i Miami så finns det inga fler ensamma hemma kvällar =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0