Ombytta kåthetsroller

Kvinnor, har ni någon gång känt/upplevt känslan av att er man är hela tiden på er när det gäller sex? ni vill ha mys och film och han vill bara ha sex. Väcker er på natten för att ha sex, pillar hela tiden?
SÅ VILL JAG KÄNNA!

I min relation är det för tillfället tvärtom! Jag är mannen! Jag tar på honom och vill ha sex, han säger sluta älskling inte nu jag är trött kramar om mig och pussar mig och vill titta på film.. VAD ÄR DET FÖR FEL? är det han eller jag?

Jag har hela livet upplevt och hört kvinnor prata om deras kåta män! varför är inte min en sån? Vilken 21 åring säger nej till sex för han vill mysa? är han kanske Bög? han beter sig inte som det.. och han har haft sex med allt för många tjejer för att tveka över den saken!

I really dont get It!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Om du lugnar ner dig lite kanske?

Man brukar ju vilja ha det man inte kan få, så om du är jättelätt att få för honom, så kanske han inte tycker det är lika spännande. Så om du låtsas som att du inte vill ha sex, och säger "nej, jag orkar inte" och så.. Då kanske han blir mer sugen. :)

2009-10-30 @ 14:23:22
URL: http://filosofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0