Jag älskar dig. När är man redo och säga det?

Jag har varit tillsammans med min kille i 1 år. Okey vi har inte varit Tillsammans under ett år för jag var i sverige och det som hände i Sverige stannar i sverige!
hur som helst har vi aldrig sagt "jag älskar dig" varför? jo han säger att kvinnor är falska som jämt säger det och sedan är det borta. så han har aldrig sagt det och tänker bara säga det till mamma av sina barn! och jag har jävligt stort stolthet och säger inte det för jag vet att han inte tänker säga det..

Hur som helst jag har en vän som blev ihop med sin kille den 1 oktober! och de har redan sagt jag älskar dig till varandra!
Är det verkligen kärlek?!?! visst älskar man alla i världen och bla bla bla men ÄLSKAR efter 6 dagar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0