Dumma kommentarer jag fått i US

Mycket har hänt på sistonde här i Miami kan jag tala om..
Har upptäkt smarta människor och väldigt dumma människor..
har fått frågor som tex "har ni mobil där i Sverige" idioter vi har till och med bättre mobil tjänster än vad de har..
Dessutom har de ett väldigt skumt sätt att tala som stör mig.. jag bor med min kille, alltså i Sverige vi kallar det sambo. Här oavsett om de är bara tillsammans de säger "hur mår din Man" som man i gifta. Har rättat sååå många och sagt, Vi är inte gifta! folk som bara varit tillsammans i dagar är redan "man och hustru" i talesättet..
Me dont like it!
En IQ befriad sa en gång till mig, hur mycket ligger dollar på i Sverige om ni växlar. Jag svarade 7-8..
Han frågade för 100 Kr hur många dollar får du. Jag sa ca 13.. Då sa mannen. OJ det är ingen bra affär för er att växla, Jag svarade varför det? han sa (KORKAT) För om du har en 100 lapp och sen växlar och får 13 dollar för det, då får ni ju jätte mycket mindre.. Jag visste inte vad jag skulle säga, jag vill skicka honom till lågstadiet. Jag sa bara värdet är 100 och 13 är det samma!

Förstår ni nu vad jag måste gå igenom?

Ingen Geografi utom USA till barnen Ingen Religion kunskap INGEN kan något.. hur ska de här stackars människorna klara sig i världen?

Den här måste ni läsa! Det är från förra gången jag var det som hände mig..
Jag hade pratat med min killes kompis om att jag flytta till Sverige när jag var 7 och min mamma var gift nu med en muslim och hon också blev det och sånt sedan skulle Min killes kompis ska presenterar mig för hans föräldrar  och då säger han "Det här är ****** hon bor i Europa (för det vet inte vad Sverige är) och hon är Kuban och halv Muslim".. Jag rättade honom och sa jag är inte muslim, han svarade "men du sa ju att din mamma är muslim då är du halv muslim" Jag sa"Ehhh man kan inte vara halv en religion". Chockad tittar killen på mig och säger "är muslim en religion haha jag trodde det var ett land"
förresten killen är inte utvecklingstörd och han är 23 år och gått ut gymnasiet i USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0