A night out with the girls! in miami!!

Så alltid har jag varit ute med killen.. MEN en fredag kväll bestämde han sig för att vara med grabbarn "boyz only" utråkad och grinig bestämde jag för att ringa en bekant från skolan.. vi känner inte varandra så väl bara pratat under lektionerna men hon gav mig sitt nummer så varför inte bara fråga vad hon ska göra idag?
Mission complete..

Jag gjorde inget olagligt, bara dansade och hade jätte roligt jag drack bara 1 öl så det sen inte blev några "du var full och du vet säkert inte vad du gjorde" nee jag var nykter och glad med bara tjejer en fredag kväll i n skön disco med galet bra musik..


2 fredagar lätt han mig gå ut med tjejerna den 3 fredagen började han tänka lite till..
Han vet nu, lämnar han mig ensam. Jag drar ut!.. inte otrogen, aldrig.. har aldrig ens tagit någons nummer.. eller ens gett mitt... Bara ute och dansar, men det gör honom osäker och det duger för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0