uppdatering av livet än så länge

När du bor i ett land och reser till ett annat ser livet mycket roligare ut i den andra landet. Men nu när jag väl bor här ser jag att när man har kommit in vardagsrutinerna så är livet likadant över allt!
Bara kanske med bättre väder =D

Skolan rullar på väldigt bra.. för första gången är jag den eleven folk fösöker titta på svaret istället för jag tittar på andra..

Lägenhet.. letar fortfarnade

Körkort.. Ehh juste heheh håller på..

Jobb.. Är på väg

Killen.. Bra faktikt.. ja vet att det svårt och bo med mig. men han klarar det ganska bra :D

Saknar mama mest av allt.. och så klart självständigheten i Sverige..

Men än så länge.. Jag har det bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0