På tal om oskulder, Visa säljer sin

Just när jag pratade om oskulder läste jag Aftonbladet nyheter då denna artikeln kom upp

Sålde sin oskuld- för 100 000...

Alina Percea inspirerades av amerikanska Natalie Dylan och sålde sin egen oskuld på auktion
Den lyckliga köparen blev en  45-årig italiensk affärsman..

100 000 är såååå mycket men, för något jag gjorde gratis.. Fan!!

i och för sig är det där att sälja sig! pengar för sex.. men fortfarande.. att folk är villiga att betala för att få vara någons första hmmm, jag skulle ha fått betala en hel del då..

Och sex har man ändå gratis hela tiden, så varför inte tjäna en slang på det  och betala sina studier och försörja sin familj Som Alina Percea gjorde..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0