Ha sex Fine, men bete dig rätt!

Jag har absolut inget emot sex. Tvärtom, jag uppmuntra alla att ha säkert sex!
MEN igår såg jag något jag inte skulle uppmuntra till!!!

Ha sex Fine, vilket sorts du känner för, fetisch, ensamma, gangbang, swingers, homo, bi, hetero, 3 kant.. what Ever det upp till var och en vad man vill ha.
Igår satt jag på balkongen vid 1 tiden.. rökte pipa och pratade skit med en kompis då jag hör massa ljud av folk (fulla) och tittar ut. De är på väg in i en lägenhet, 2 tjejer och 2 killar.. okej fine inga problem ha så kul tjejer och killar..
Jag är bekant med killarna så jag VET att det inte deras flickvänner. Killarna är runt 20 års åldern medans damerna var runt 30! okej Lamm kött tänker jag haha Ha kul!

Lite senare dyker en annan full och vilse tjej upp.. hon vimlar och sjunger högt och ena tjejen som var inne i huset kommer ut och hämtar henne, de kollade runt sig och undrade vart de var. men gick in i lägenheten. 3 killar TILL kom.. nu var det 5 killar och 3 tjejer..

Detta var fel, tjejerna var fulla, killar ville bara "ge de" okej visst njut folket. Men det såg så smutsigt ut, så fjortis så omoget. Damer ni är vuxna och killar skäms lite kan ni inte få sex när tjejeran är nyktra eller...

Killarna klängde och tafsade på tjejer och de var så fulla och allt detta såg jag från mitt fönster, hon kunde inte ens röka och prata i telefon utan att någons huvud var mellan hennes bröst.. Det såg vidrigt ut.

Det var inte sex i mina ögon de skulle ha, det fanns ingen Passion, ingen omtanke INGET. Det var verkligen In--Ut-och sen bruden-jag-vet-inte-ens-vad-du-heter!

Hemma fester eller vad ni än vill kalla det. Det såg billigt ut. från bådas håll. Hoppas och BER att INGET ofrivilligt hände de tjejerna senare i huset.. Fulla eller ej, ett Nej är ett NEJ

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sånt är så himla smaklöst!

2009-07-03 @ 19:03:50
URL: http://emeliebw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0