Han och Jag, bara på dansgolvet

För 2 år sen hade jag en så kallad pojkvän som vi kallar då D R under min student skiva period. Vi såg på alla skrivor och sen klickade det och vi träffades på dagen och festaste tillsammans på alla skivor och gick sedan hem tillsammans. Men efter ett tag så tog det slut, han såg på saken mer seriöst en vad jag gjorde och det blev inget mer med det. Nån månad efter skaffade han sig flickvänn och jag gick vidare. så som med alla mina ex så har vi alltid haft väldigt bra kontakt inga sura miner eller hat tankar...
Men nu sågs vi på en skiva igen.. och det är något med den där killen och fester..
Jag kunde inte slita mina ögon från honom när jag såg honom på dansgolvet, det var något med hans rörelse, hans blick.. dessutom var jag nykter så det hade inget med alkohol och göra. Man drogs helt enkelt, jag kände hur han hade blickarna på mig, jag kände hur var rörelse jag gjorde var övervakad. Det kändes fel. Hans tjej var där. Och hon har jätte trevlig. Jag rör inte en kille med tjej. Det gör jag bara inte! eller inte han i alla fall.

Det är något med killar på dansgolvet, speciellt en som jag redan VET vad D R går för när man är ensamma under lakanen.. Åhhhhh Flash back dyker plötsligt upp i tankarna.. bra tider..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0