16 år och hans liv är över.

Nicolas Jajou Garcia var pojke som bodde i Akalla som var duktig på fotboll och en god vän till alla.
 Den 10 juni bestämde han sig för att avsluta sitt livskapiteln och begick självmord.

Han smsade sin bästa kompis innan han tog steget mot balkongen och skrev bland annat "jag älskar dig och min familj kommer sakna er, du kanske inte kommer förlåta mig för det här men jag måste".. hans kompis ringde upp honom och sa vad är det där för sms och han pratade några sek med honom sedan la han på och rörde sig mot balkongen och kastade sig från 4 våningen. Hans mamma var hemma, tjej kompis

Ingen vet riktigt varför, det går rykte om att det var för en tjej han var kär i.  Bara frågor dyker upp i huvudet hur kunde någon som var så glad och älskad av alla bestämma sig för att dö. 
Hans familj är förstörd, hans bror, bästa vänner, Flickan som hittade honom, folket i området, alla som var på balen med honom för några dagar sen, alla bekanta alla vänner alla undrar Varför? Vad hände? Varför gjorde han så?

Vi alla har det valet, att när vi vill vi kan ta slut på denna liv. Han valde sin väg
Som hans mamma sa "han var en pojke som alltid fick allt han ville och fick alltid sin vilja igenom, Även denna gång"

Med ett stort sorg i vårt hjärta bör vi tacka Gud för chansen att lärt känna honom
 önskar han vilar på stillsam plats 

r.i.p Nicolas (1993-09-08 - 2009-06-10) ♥

Kommentarer
Postat av: Pasha

Hej!

Jag tror att du har fått lite fel information!

Han hoppade från fjärde våningen och landade på marken!

Och tjejen som han gick på balen med var inte där!

2009-06-12 @ 21:45:33
Postat av: s

Synd att han dog....

Älskad av alla??? varför skulle han då ta sitt liv???

2009-06-12 @ 23:04:30
Postat av: FJ

Herregud min mammas arbetskamrats son :(

även om jag inte kände honom men eftersom min mamma känner hans mamma så blir man endå ledsen :(

REST IN PEACE!

2009-06-13 @ 00:22:39
Postat av: Daniel

Tar i hjärtat!



Vila i frid.

2009-06-13 @ 14:17:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

R.I.P Nicolas Jajou Garcia.



Ha det bra där uppe...

2009-06-13 @ 23:15:59
Postat av: stephanie

alla ni har fel jag bor balkongen brevid honom på sibeliusgången 36 och det var från tredje våningen.... hoppas vi möts snart nico glömmer dej aldrig

2009-06-29 @ 19:31:41
Postat av: mickis

vila i frid vännen..

2009-06-30 @ 13:04:59
URL: http://miiqaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0