Utomlandsstudier.. ännu ett steg närmare

CSN har svarat och Beviljat min studiemedel. Jag är sååå glad.. Det gick MYCKET snabbare än vad jag trodde det skulle gå..

Ännu ett steg som är avklarad.. Jag måste snart börja tänka på packa och allt.. gud va nervös..
Jag kommer få hela termin 1's summa tillsammans och sedan hela termin 2 summa.. så det blir en hel del pengar att administrera på klokt sätt så jag inte gör av med de efter 1 veckan. Pengarna kommer 3 augusti ungefär...
Jag klarar det! Jag klarar det! Jag klarar det! Måste Mediterar lite..

Nästa steg

  • Beställa nytt Bankomat kort då den jag har nu går ut 09/10 och då är jag i USA och i Behov av min kära kort!

  • Den 23 Möte med Ambassaden..

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till med studierna!! Vad ska du studera??

2009-07-08 @ 20:43:49
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0