En Älskare som lämnade mig blött... Överallt

Jag har sagt tidigare att jag inte tänker nämna alla mina älskare bara de som satte spår eller lämnade en tanke efter sig..

Här har vi en...

Den här kille kan vi hur lätt som helst kalla Mr Wet.. Och det är självklart för jag alltid var blött med honom, men inte blöt i fittan där det bör vara utan blött överallt. låt mig förklara!

Vi började träffas under student skivorna (way back alltså) Han dansade bra och kände många vi skämtade och hade verkligen kul tillsammans. Han var egentligen lite för kort för min smak men han dög. Min kompis var helt inne i att det skulle bli något mellan oss eftersom de kom så bra överens och allt. Jag tvekade lite för han var lite "Min kvinna ska inte ha kortkjol och bla bla bla" Tanke sätt, men det lyckades jag ändra på så varför inte försöka.
Det hela slutade med att vi drog hem till honom och skulle alltså ha en het efterfest. Han hade skrutit så mycket om hur galen han skulle göra mig att jag kände att skryter man så får man stå för det sen.. Han hade rätt han gjorde mig galen, men inte sex galen.

Han var en människa som skröt väldigt mycket om sig.. Han är bäst finns ingen bättre enligt honom. Jag gillar att analysera sådana människor och bara le. Han har tur att jag inte bara släppte ut allt jag verkligen tyckte och tänkte om honom och hans så kallade sex begåvning för då skulle han få höra ett och annat än vad han egentligen tror!!

Han hade små läppar och använde de inte särkilt bra men okej detta kunde jag försöka att glömma genom att inte kyssa honom så mycket..  pussa honom isåfall bara.. han går ner mot min hals jag tänker genast - åhh gud vad jag älskar när man är d, Men vänta nu, Uhh vad håller han på med?.. Han slickade min hals! Dreglade snarare typ. när han gick från ena sidan till den andra var ja en blött i halsen och håret som hade varit i vägen var också blött och luktade Saliv. PANIK Oh Gud va äckligt.  Men måste hålla minen, tänkte jag. jag borde ha brutit ut där men jag log och försökte förflyta hans läppar till andra platser då de tydligen inte fungerade på mina läppar eller på halsen. Han gick ner men inte slickade i fittan utan snarare vid låren och retades nära slidan men aldrig riktigt där. Hela jag var blött åter igen inte av kåthet utan han dreglade ner mig.
Jag hade bråttom att komma till sexet. Jag ville bli av med den drägliga förspelet. Sexet var bra faktiskt.. Hans DansMoves gjorde så han kunde röra sig riktigt bra i sängen. Det biten var bra, Men för att komma till den biten var man tvungen att gå förbi dregel biten.. Det höll faktisk i några månader. Sen tog det slut, Jag såg ingen framtid med honom till skillnad från han som trodde vi skulle flytta ihop. Men snälla när jag hade höga skor på mig och han hade keps så slog hans keps i min pannben, Nej tack. Och att behöva känna att förspelet bestod av dregel, Nej tack. Han var/är en underbar person som vän men inget annat.. Han har ringt några gånger och bett mig komma över. Svårt att alltid hitta på ursäkter för att försöka få fram ett ehh NEJ TACK!


Stjärntecke: Oxe
Gillar: att dregla enligt mig men enligt honom mysa
Betyg: 2 av 5
(och 2 an är för sexet)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaaha oj då ..

2009-07-13 @ 23:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0