Nu kom min första avskedd

skrev ett mejl till Hyresgästföreningen Regionstyrelsen idag för att säga hejdå till alla.. såhär löd den..


Hej på er alla i Regionstyrelsen.
Jag vill börja med att tacka er för den möjligheten ni gav mig när ni släppte in mig i ert lilla grupp, fast jag inte var med särkilt länge så kändes det väldigt bra och sitta på möte med er och göra roliga lekar. Tyvärr har nu min skola i USA sagt ja till mig och då börjar min egen lilla resa. Jag ska till USA och plugga sociologi eller psykologi har inte riktigt bestämt mig ännu. Med en stor sorg på hjärtat måste jag lämna er och jag är ledsen att jag inte hann göra mer i styrelsen när jag väl hade kommit in men som ung och vilsen måste jag få pröva mig fram och just nu är utbildning utomland något jag vill testa. Jag hoppas en dag kommer tillbaka och kanske inte då sitta i styrelsen men aktiv i Hyresgästföreningen kommer jag alltid vara mer eller mindre.
 Ni är väldigt goda människor och jag vet att ni kommer besluta rätt saker det är ju en av de tusen anledningarna till att just ni sitter i styrelsen.
kommer verkligen aldrig glömma chansen ni gav mig

Tack för allt
Många pussar och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0