Fredag den 13onde

För vissa har denna dag just börjat som för mig här i Usa är kl bara 17.00 har hela dagen framför mig att  drabbas av otur, för vissa är den slut snart.. I Sverige är kl nästan 23 vilket betyder är om 1 timmen är den så kallad otursdagen borta! Varför folk har skräck för denna dag? Det är historia sen lååångt tillbaka..

Personligen längtade jag bara till denna dag för att gå se premiär filmen för FREDAG DEN 13, från producenterna av  The Texas Chainsaw Massacre.


Berätta sen om den underbara filmen som jag sååå längtar efter..


Kommentarer
Postat av: Frida J

Går den på SF biograferna också? Vet du något om det? Alltså, går den i Sverige?

2009-02-13 @ 23:12:36
URL: http://fridajs.blogg.se/
Postat av: Frida J

SV: Å, tack så mycket för att du tog dig tid! :D Supersnällt! :) Ojj! , :D Då verkar den ju bra redan nu ;)

2009-02-13 @ 23:22:44
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0