Sista Party Natten i Sverige

Började kvällen på Nivå 22 i fridhemsplan med 2 st piggelin shot  och sen en aquatini Strawberry
Sen gick vi till göta källaren där Dem Bow höll temat Latin VS Dancehall.. Det kunde inte varit en bättre fest.. jag hade otroligt roligt dansade så mycket att skorna åkte av vid 1 tiden och fortsatte dansa utan skor...Girls Night Out Var lyckad.. Jag stötte på en strippare från erotikmässan just han som tog upp mig på scenen.. jag var föööör blyg för att gå fram till honom TROTS att jag VET att han kände igen mig för han pratade om mig med några bekanta till mig.. hur som helst dansade jag på scenen och hade jätte roligt och var jätte full och för drickandet fortsatte på klubben, Mojitos så klart..

Vaknade idag bakfull, varm och törstig ni känner väl igen det?

Nu är det sista dagen i Sverige, mycket som ska göras och jag är så jävla trött..
Vi får se hur natten avslutas om det är ensam i min säng eller one last time i någon armar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0