I ett tidigare inlägg nämnde jag "hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen" det stämmer!

Tidigare instämde den inte med mig, men just nu jo.. Jag har kommit fram till att min Mr Miami min kille då har träffat andra medans jag var i sverige.  Jag var tyvärr tvungen att lägga det bakom  mig med tanken på att man kan inte kasta sten i glashus. Med andra ord, jag kan inte döma honom för något jag själv gjort.

Vi båda kom ju faktiskt överrens om att vi fick träffa andra på vilkordet att de försvann när jag kom till USA.. så jag hoppas att det avtalet gäller. Han är mig trogen JUST NU.. sen vet jag inte.. Men jag vet att han har inte tid och vara med någon annan åter igen JUST NU..

Ärligt talat är jag ovanligt lung med situationen kan bero på att jag själv har busat och förstår hur det känns och bara ha engångsligg men jag visste vad målet var, att vara endast med honom när vi återträffas så det kanske därför jag nickar och förstår att honom.

Vi får se om det var en bra val eller om jag är dum i huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0