Den jävlen är duktig, duktig duktig..

Han ger mig sex så jag är glad sen drar han ut och jag klagar inte. OCH sen ringer när han kommer senare än vad han trodde. Och han vet att jag kan inte tjafsa sen. Jag fick sex och han ringde mig. Han är smart.
Tidigare som till exempel igår, så tjafsade jag med honom, jag var kåt frustrerad och ensam och jag tjafsade så fort jag fick chansen "du lämnar mig ensam hela dagen och hör inte ens av dig och inte ens sex får jag"
Okej det där med sex hade inget i meningen att göra men jag var tvungen att få ut det.

Så idag, gör han tvärtom. Han lärde sig!

Den jävlen är duktig.
Han vet att så länge jag får mitt så är jag glad och han kan göra vad han vill för när han kommer hem så väntar jag på honom med ett leende.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0