2 dagen

2 dagen i Miami nu.. Sorry for felstavningarna just nu anvender jag inte min data so jag har inte de svenska bokstaverna


men men..


Egentligen kanns det som om jag aldrig hade okt..  Allt ar som alltid har.  Flyget gick jette bra jag sov soklart hela vagen. vad jag Elskar att sova po flygplan.


Nar jag kom fram stod min Baby och vanta po mig dar var jag lycklig antligen med honom efter so longt tid 6 monader..


Aja vi okte hem jag helsade po familjen duschade ot mat och sen hade vi ses det var skont!


Igor okte jag till stranden och bada.. finns inte ord for hur skont vattnet var och solen stekte mig TROTS att vi gick vid 15 tiden..  hihih har fortfarande rosa kinder fron igor..


 vaknade for en stund sen och alla sover det ar forstondigt klockan ar 11 har.. men jag ar nog van vid sverige tiden annu so jag ar suuuuuuuuuuuuuuper pigg sens 8 po morgonen (USA tid)



Aja nu ska jag go och forsoka vacka min lilla Miami Boy som By the Way ar inte liten fan vad han har blivit stor av all styrketraningen.

uppdatering Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0