Hemma dag

Fantastisk  ensam dag..
igår kväll började min heliga vecka. Så idag kände jag faktisk inte för att göra något utanför huset..
Så jag tog mig en absolut ensam-avslappnings-dag  jag latade mig som fan först sen städade jag rummet lite och hittade en Videokassett där Cindy Crawford lär ut lite Workout, den är från 1992. Tänkte att detta var värd och prova. hahahaha jaa i mitt halv städade rum började jag. det var allt från övningar med stol till hantlar ( jag stannade vid stolen har inga hantlar hemma)  städade klart medans jag lyssnade på Ne-yo's alla låtar. Sen var dags för en dusch och sen återgå till att ligga på sängen mamma kom hem och hade köpt en inbakad ost pizza till mig (för att få tillbaka alla kalorier jag förlorade under träningen) och sen har jag legat resten dagen och kollat på alla avsnitt av CREEK som kommit ut (har bara 2 avsnitt kvar). Bästa av allt. Luren har varit avstängd.
(om det är någon viktig ringer den hem) Total avslappning.

Nu återgår jag till min CREEK och min heliga vecka..
Hm undrar om jag kommer ha träningsvärk imorgon hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0