Lata sig dag



Hela dagen har jag släpat. Orkar verkligen inte göra något. Har jobbat som fan den här veckan och just nu känner jag inte för attt göra något annat än att ligga på sängen. Så detta har jag gjort idag. Segat, Degat och ruttnat. kollat på nya avsnitt av Desperate Housewive,s Greek, Lipstick Jungle, Secret Diary of a Call Girl, One Tree Hill och kollat på filmen Day after tomorrow på 6:an.. dessutom har jag varit otroligt duktig och pysslat med min iTunes.. Jag får hjärnstopp är jag har det stökigt i datan. och jag ha över 1800 låter (onödigt många jag vet) lyssnar inte ens på hälften Men idag höll jag på pyssla med de sortera de lite skrev rätt namn på låtarna o.s.v tills jag tröttnade. Nästa uppdrag blir att sortera de efter musik stil. men inte idag. Det finns andra sega tråkiga mörka dagar i Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0