Dags för Heligaveckan

Nuu förstår jag varför jag har varit så nere och hade en Uhh-det-så-synd-om-lilla-mig mode igår..

Min heliga vecka började idag.. Ja ni vet, den veckan då man är Extra ren av sig för man känner sig smutsig. Ibland har man inte sex pga av den humöret är heeeeelt åt skogen och man är sugen på något hela tiden.. Mens veckan, för mig Heliga veckan.. Då är jag som mest lung =D... 
Idag kom den, och det förklarar panike igår, och känslan av ensamhet och tappar plötsligt kontrollen är bara sur och handlar efter känslorna..
Går på P-piller,självklart har jag även kondom när jag har sex med någon jag inte är säker med.. och p-pillerna gör att min mens kommer regelbunder MEN med några dagar hit och dit.

Aaa kvinnor, vi får mens varje månad och det förklarar våra humörsvängningar då och då.. MEN Grabbar? Vad fan är det med er, ni har värre humörsvängingar och ni blöder och har fan inte ont 1 vecka i månaden..

Ingen sex under Denna perioduppdaterar senare om min längta och lusten att ha det för det är just under heliga veckan som min lust är som värst. Den är på topp form och hela kroppen skricker.. FAST jag säger NEJ =D

Mer om det sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0