Lite mer den 14:onde

ca 1 tiden gick vi och fiska.. Jag, Killen och 2 av hans kompisar och hans kompis tjej... Ja fiska kl 1 på morgonen. men vi kom inte fram till fiske platsen förrens kl 3... Killar är tydligen trögare än tjejer!
 "Måste hämta en sak där, och sen glömde jag det där. och juste en sak där"

Jag kunde inte låta bli och tog med mig min vattenpipa, En liten och sött grön vattenpipa.. SÅ roligt. ingen av de visste vad det var, eller vad man gjo
rde. Jag kände mig GALET duktig och överlägsen.

Vattenpipa och Cubansk rom gjorde succé i miamis fiskebro =D

3 fiskar fångade vi! vi kasta tillbaka de efter vi hade fångat de. De var tydligen för små. Jag vet inte riktigt hur det funkar i Sverige med fiske regler, men tydligen här finns det speciella storlekar på hur en fisk får vara när du fångar den.. är den för liten kan du få böta om polisen stoppar dig! för mig var detta chockande, men men vad vet jag om fiskar! 

Här är en bild på en av fiskarna som fångades.


kl06:00 kom vi hem.. tog en Dusch för att få bort fisk lukten och la mig och sov gott...

Hittills trivs jag. men det har inte ens gått en vecka! vi får se hur det blir i fortsättningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0