Början på min dag i miami

Kollar på den svenska klockan och ser att klockan är 20:40, sedan kollar jag på en digital klocka i miami och ser att klockan är 14:40.. 6 timmars skillnad.. Själv har inte jag lagt märke till tid skillnaden så mycket.. okej jag kan inte vara uppe senare än 1 för mina ögon stängs, och kl 9 (miami tid) är jag vaken..men men det inte såå oroligt..

Just nu sitter jag på sängen och uppdaterar min blogg ända från miami... Roligt? Nej. Det lagom soligt ute. (jag kan ha kjol på mig =D) men En jävla PUMPA ligger och sover, han liknar Pumba i lejon kungen... ÅNGEST... han vägrar vakna och jag står inte ut med att sitta här..  (okej egentligen är det bara 20 min sen jag själv vaknade men ändå) Jag vill ut, äta, knulla,, vad som helst utom att sitta här...

Nähäp Nu ska jag ta Saken i egna händer.. Ska göra ett försök till att väcka honom, funkar inte det! drar jag själv ut på en vandrings tur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0