1 vecka har gått nu!

En vecka har nu gått av min miami tripp
Det är oändligt mycket kvar av min resa och för att vara ärlig så har jag insett att Alla länder alla samma jävla skit..
visst tyckte jag att Sverige var tråkig, Well, USA är lika dant..

Som semester är ALLA länder roliga, men när du ska stanna där en längre tid.. då märker du att allt är samma sak, Samma problem och diskussioner över allt. Jobb, politik, pengar  och drömmen om att det bättre någon annanstans

Jag vet inte om det beror på att jag saknar mamma så mycket men jag är trött på all shit.

Jag hoppas att imorgon när jag vaknar att jag är lite mer positiv och orkar ler.. men just nu säger jag bara jorden suger.

Det är nog frustrationen av att jag är så beroende av folk hela tiden tack vare att jag inte kan köra bil som gör mig så less på allt.. jag kan inte gå någonstans jag vill när jag vill. jag måste vänta tills någon kan eller orkar köra mig ditt jag vill.

Nytt mål i livet LÄRA MIG KöRA BIL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0