Vänskap och sex. Bad thing

Nu har jag fått svar på mina frågor i ett tidigare inlägg.. Vänskap och sex. Sen då?
Det går inte!! det gick bra för min del.. One night Stand med en vän.. Sen släpper vi det. vi är vänner som vanligt. skojar pratar och har bra stunder tillsammans TYVÄRR funkade det inte.
 NU efter så långt tid kom det plötsligt, The love talk!  jag vill ha dig, nära mig..åhh bebis kommer du ihåg vår stund tillsammans..  bebis?? Vad är det för fel på han, Men lägg av för i helskotta. det var sex.. thats it! vi är vänner. släpp det!!!!!
Inga känslor, ingen mer sex.  nähäp nu har jag en jobbig kompis som bara skriver att han saknar mig och massa hjärta på msn.. STÖRD..
vissa människor har svårt att förstå innebörden av ONE NIGHT STAND.. NO LOVE, NO FEELINGS, JUST SEX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0