Oskulder, Sätter dig en heligpelare

Detta gäller både tjejer som killar, enligt min uppfattning då!

När någon är oskuld, och har bestämt sig vem som ska ta den, blir plötsligt den killen/tjejen satt på en pelare, högt upp från alla andra. Den är speciell. Den har något innan annan har, dens ögon, och den behandlar sig så bra och bla bla bla
Vackert Ja MEN ärligt så känns det ibland inte så bra att bli den som är satt på pelaren. Jag ska förstöra denna människan, Dens syn på världen och sex kommer starta utifrån mig. Om jag sårar den och lämnar den så kommer den känna sig förkrossad "jag väntade så länge för honom/henne och så stack hon efter"... hur kommer dens framtida bilder se ut?

Jag såg aldrig min första gång som något WOW, i och försig var jag för liten för att ens veta vad jag gjorde. Men jag ångrade mig efter, Jag var 13 år, lekte fan med barbie fortfarande. Jag var rädd att förlora honom och så gav jag min oskuld till honom för att jag trodde att det skulle få vårt barnförhållande och hålla. några månader efter att vi båda förlorade den var det slut mellan oss. Och då började jag experimentera livet (stort misstag)

hur som helst, jag har varit den som alla mammor hatar, jag har förändrat deras söner. Jag har fått äran och bli den första för ca 5 oskulder... då var det underbart..

Men nu är det inte riktigt samma sak, Dett finns en kille, Underbar kille, Trevlig, sött, omtänksam, pratglad, mysig en toppen killen, till vilken tjej som helst. han pluggar, har bil ska flytta ut hemifrån, målinriktad bla bla bla, han är 21 och oskuld! han har väntat på den rätta.. Och han säger att det är jag! "det känns rätt med dig"... Stackarn.... jag har försökt säga "jag drar till usa snart", det spelar ingen roll för honom..

Han bryr dig inte, men jag gör det. han har väntat sitt liv för någon speciell, så kommer jag, pang på och buff allt är klart, ha ett bra liv för mitt hjärta till hör någon annan.. åhhhh va elak jag känner mig jag kan inte!!!

Men enda bra, jag får sååååååååå mycket komplimanger hela tiden.. jag är verkligen på pelaren...

Jag kan förstå att killar tycker om oskulder, för de är det första, hon är ren och bla bla bla.. men det finns stor risk att kvinnan/mannen blir en pina sen! du är ju den rätte i dennes ögon...

Vi får se hur det utvecklar sig, om jag förstår någons mer liv eller om jag blir en duktig tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0