I väntan!

Trots mina mejl och samtal vet jag fortfarande inte hur han mår.  Han svarade häromdagen och var helt iskall..
Han har en annan var mitt första tanke.
Sen kom han har problem.
Och då började massa andra tanka komma in, Alla möjliga föreställnigar om vad som händer mellan oss.
Så jag bestämde mig för att ringa hans kompis, inte för att få backstage fakta för hans kompis skulle aldrig svika honom, utan för att veta om han mår bra. För hans gärningar uttryckte inte en man som mår bra.

Hans vän sa såhär till mig
"han är inte otrogen eller så, han behöver bara uttryme, du är för mycket på honom. Få honom att sakna dig, låt honom vara i några dagar så att han inser att han faktis saknar dig"

Asså vah!?!?!?! jag är i Sverige han är i Usa är inte det tillräckligt bra uttrymme? och vad händer om några dagar och han inser att han faktis INTE saknar mig? kommer han svara då på telefonnen och säga "låt mig vara"...

Allt är fuckt upp och förvirrande..

Men jag ska inte sitta hemma och vänta på att får lite vett i sin ärt hjärna. Nej nej

Igår var jag på fest, Idag ska jag också! 
Inget Naughty grejer för jag vet inte hur det ligger till mellan oss, men hemma ska jag inte sitta och vänta på att vaknar upp ur sitt störda liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0