Äntligen!

Äntligen har vi pratat ut!
Jag frågade rakt ut, beredd på att ta smällen, beredd på att när som helst höra "låt mig vara"
"Vad vill du ha mig för, vad vill du av mig?" frågade jag argt
"jag vill gifta mig med dig" svarade han.
"vah? du tror ju inte ens på gifte mål" sa jag
"Nee, men du gör det och jag vill göra dig glad"  svarade han glatt

Jag kunde dölja leendet från mina läppar trots att vi var flera hundra mil ifrån varandra så kände han det.
"Aaah nu ska du plötsligt göra som jag vill eller?" säger jag
"ja" svarar han.

Efter det samtalet, var jag redan såld. Han vet vad han ska säga för att få mig och bli avslappad och sluta ha mitt försvars mekanisk på.

Vi började prata och komma fram till saker, Trots att klockan var 6 på morgonen här och där var den 12 på kvällen var jag pigg och glad att äntligen få svar på alla frågor som sprungit i mitt huvudet,

"ge mig tid" sa han..
"Tid? Hell no, baby ta den tid du behöver, men jag åker till dig SNART, står inte ut  med tanken att vara MER tid utan oss" sa jag hastigt!

Vad han än kom med, lyssnade jag inte.. Jag tänker åka till USA.. !!!!!!!!!!  när det blir vet jag inte, men det blir!

Kommentarer
Postat av: Netha

Aww, åk! =)

2009-05-10 @ 11:14:22
URL: http://neeeta87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0