Erotica mässan!




I Torsdags var jag på erotikmässan i alvik..
Det inte första gången jag sätter min fot i den mässan.. och tyvärr måste jag erkänna att den har blivit lite dåligare med åren. den första jag var på asså. WOW det var FULLT med grejer och köpa, denna gång var det lite mindre och bara 4 manliga dansare.

Den första manliga stripparen var en latino, "Aj papi" han var rätt okej! lite blyg. och jaa han fick upp mig på scenen.. PIMSAMT. men det var LADY's NIGHT såå det var bara tjejer det var helt okej.. Han satte mig på en stol och satte sig på mig och fick mig att smörja in honom i baby olja..(som by the way smutsade ner min tröja) det gööör inget, jag var lycklig..

Det kom upp några intressanta dansare och alla gjorde allt de kunde för att verka "speciella"

Några var verkligen speciella. Det kom in 2 äldre damer på scen. En var klädd i en läderklänning och den andra hade två piskor i varsin hand. japp då hade det! jag blev helt häpnad, kvinnan piskade den andra kvinnan och smekte hennes stjärt.  okej alla har sina fetisch grejer. men det där var lite föööör kinkig för mig!!!!

Senare kom killarna in och några kvinliga strippare började köra igång.. Självklart var jag kvar, får inte missa damernas show.

Natten var underbar och mitt sällskap gjorde faktisk det hela bättre..

konstigt att säga såhär men "det var bättre för" på erotik mässan.. hoppas de lyckas ändra min åsikt!


P.S köpte en penis ring.. hoppas den är bra, får se när jag får möjligheten och testa den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0