Ja, nej Kanske. Spåkort löste det!

Ska jag eller ska jag inte...

Besluts ångest är något jag har verkligen stora problem med. Allt ska vägas, + och -...
Det är bara det som jag är hundra på som jag inte alls velar då är det Bestämt och ingen kan få mig att ångra mig... Annars är allt ett enda stort "jag vet inte vad jag ska välja"

Så, idag hade jag ett beslut och fatta. Men det där lilla inre rösten var förvirrad. Den sa Nej, gå inte. och sen sa den Varför inte.. jag tänkte i 30 min på + och - .. kom inte fram till något.. Skrev ett sms där jag skrev "kommer inte" och raderade den innan jag hann skicka på Sänd..
Men hallå, Tiden går! jag kommer måste om jag ska ut och träffa killen eller inte! panik!!! Vad gör jag!!

BÄSTA.. jag googla. SPÅ, Ja nej kanske..
får fram den här sidan och skriver min fråga.. "ska jag gå träffa ******"
Den svarade NEJ!

vet inte om den funkar eller ej.. Men den gav mig svaret jag behövde på tillfället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0