Twilight har vunnit 5 awards... Glädjetårar


Har inga ord för att uttrycka hur glad jag är över alla priser som Twilight har vunnit på MTV Movie Award 2009...

  • Best Movie: "Twilight"
  • Best Female Performance: Kristen Stewart, "Twilight"
  • Breakthrough Performance Male: Robert Pattinson, "Twilight"
  • Best Fight: Robert Pattinson vs. Cam Gigandet, "Twilight"
  • Best Kiss: Kristen Stewart and Robert Pattinson, "Twilight"

5 Priser Vann de.. De är otroliga..
Älskar filmen.. fast boken är bättre Älskar jag boken och väntar på NEW MOON filmen som kommer ut
 20 november 2009

Läser böckerna och ligger på den fjärde boken (som har 3böcker i en) och ligger på sista biten.. OCh jag vill inte läsa klart den.. Jag vill inte att det ska ta slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0