Svartsjukan dök bara upp!

Jag står och pratar med en vän och en gammal arbetskollega i H&M då ja tittar runt i affären och bara letar efter snygga plagg då jag ser något jag inte ville se, eller något jag inte trodde skulle påverka mig så mycket.
Jag såg mitt ex gå upp för rulltrappan med en tjej.. de såg inte mig. men jag grepps av panik.  Varför´det var ju slut länge sen?  saken är att vi har haft sex efter vår relation och fast jag ska åka så han varit den expojkvännen som jag kommer bäst överens med.. Det var en vecka sen han sa till mig att jag var kvinnan i hans liv och vad nu han var med brud..

jag smsade honom direkt och bad honom att aldrig mer prata med mig, han sa med vadå du sa ju att du ska åka till USA vadåra är det något mellan oss..  Nej det är det inte.. och jag vill inte ha honom, jag vill inte bli ihop med honom igen. jag har sett honom tidigare med tjejer och det har inte spelat någon roll MEN det var just det jag gillar och ha mina ex på ett ställe där jag vet vart jag har de, och när jag åker då är de alla fria.. Svartsjukan och Egoismen åkte runt mina vener.. oh jag var tvungen att le så ingen skulle se något..

åkte hem och mår bra. men FAN att jag ens påverkades så..

Kommentarer
Postat av: Killtankar

Svartsjukan är svårtyglad... och även om man inte vill kalla det svartsjuka så är andra reaktioner när man ser ex ibland väldigt jobbiga också. Bra att du säger ifrån, bättre att släppa helt om du känner på det här viset.

2009-06-27 @ 22:00:31
URL: http://killtankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0