Mina kondomer

Var i ungdommsmottagningen idag. Mitt recept på p-piller måste förnyas sedan gjorde jag en gynundersökning för säkerhetsskul. jag gör det varje 3 månader tillsammans med alla möjliga prov. Sen kollade jag på deras kondom ask.. och där låg det ett par nya kondomer jag inte har...
Fick ta några kondomer och de var självklart med.

När jag kom hem tog jag fram min kondom ask och min kondom necessär. Jag nämligen alla repeterade kondomer i en ask och 1 att av alla möjliga i en necessär. Har allt från självlysande till olika smaker och färger och visa är bara "limited edition"

Jag hatar känslan av kondom men sjukt nog kan jag inte njuta av sex  om jag inte har kondom. Bara tanken av att inte vet vad han har gjort och jag kan råka illa ut gör att jag njuter inte av sex.
Självklart med om det pojkvän är det en annan sak.. fast egentligen kan han ju också vänstra men jag har tillit där..
Så tjejer.. stå på er!! ingen kondom ingen sex


 


Kommentarer
Postat av: Candy

Skulle aldrig ha sex med kondom tillsammans med min kille, om det nu inte var absolut nödvändigt för att jag inte fick ut mina p-piller. Men i dagsläget räcker p-piller gott. Skulle jag inte vara i ett förhållande skulle jag däremot tvinga killen att använda kondom. Vad bra att du tar ditt ansvar och har egna kondomer! Vissa verkar ju tro att det bara är killens ansvar att ha med en.

2009-06-08 @ 13:06:04
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0