Utomlandsstudier.. två steg närmare

Nu har jag skickat mina CSN papper.. för lånet för mig USA studie resa.
Och jag har dessutom bokat tid med Amerikanska Ambassaden för Visum möte den 23 Juli, jag försöker så klart hitta en tidigare bara för att få det klart men nu är det klart..
 Det är bara att vänta nu som återstår. Svaret från CSN och intervjun med Ambassaden..

Sen är det söka Lägenhet. Jag har familj där, men jag vill inte bo hos de MAX 1 dag sen går jag till min lägenhet. Alla frågar men varför bo bara hos de.. Ehh Nej! Det är inte så att de har ett eget rum till mig det blir sova i vardagsrummet eller få sova i kusinen som är 12 år rum och hon sover med sin mamma och pappa för rummet är för litet för oss båda.. Det där känns inte bekvämt. Så jag söker istället en lägenhet 1, 2, what ever jag hitttar i Miami. helst i Hialeah då skolan ligger där. Det betydligt dyrare hyra där än vad det är här. Men vi får se hur jag löser det. Sen ska min kubanska Papi Flytta in hos mig och jag ska blogga varje dag om hur ett självständigt liv i Miami är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0