Min andra Jungfru älskare... Mr Surprise

Min andra Jungfru sexpartner levde faktiskt upp till de förväntningarna jag hade på jungfruar. Med tanken på min tidigare erfarenhet så gillade jag att få bevisad genom en ständig erektion hur mycket man nöjt av mitt sällskap.
Denna killen bevisade gärna med att visa hur snabbt den gick upp bara av att jag la mig bredvid honom (med kläder fortfarande)

Vi kallar honom Mr Surprise för han var inte som alla trodde, han överraskade när det visade sig att han var ett kärleksfull människa istället för Bad boysen som alla trodde han var.
Egentligen var vi ett par redan som små. Jag var kär i honom när jag var 11 år och han var min första hångel. Jag kommer ihåg att jag hade ett foto på honom som jag sov med (kom igen jag var 11 kom ihåg det)
Några år efter och då pratar jag om 7-8 år efter så blev det vi Igen, och då var det mer än hångel det ledde till.
Vi blev paret ingen trodde, vi blev vid många tillfället kallad Skönheten och Odjuret. Jag var tjejen med klackskorna och ljusbruna håret och samhällsengagerad, han var tatuerade killen med mycket hår och "kriminell"
Folk förstod inte vad jag såg i honom och ni ska veta att det varade i 8 månader och jag var glad varje dag av de.
Tyvärr dog kärleken från min sida. Men än idag är han den enda killen jag ALDRIG bedragit och han är den enda av mina ex jag än idag kan ha sex med och bry mig om mig honom Otroligt.



Något jag älskade hos honom var att vi kunde vara mitt i världens största tjafs. Han kunde vara hur arg som helst. Jag behövde bara säga skrik inte och tjafset blev plötsligt ett prat, han kan ha varit rasande på väg ut från rummet när jag sa "våga inte ta ett steg till ut från rummet tills vi löst det här" han svarade argt "vad ska du göra" men tog aldrig steget ut från rummet.
Hans ex kom vid ett tillfälle och sa "Försiktig med honom, han är våldsam" jag svarade med ett leende på läpparna "gumman jag vet inte vad han har gjort mot dig men jag kan garantera dig att han ALDRIG kommer ens höja rösten till mig" och så var det
Aldrig svor han åt mig och kärlek fick jag till max.  Varför höll det inte? ingen aning, men jag kunde inte se en framtid med honom och visst ska man leva i nuet men det skulle inte vara rättvist mot honom.

Den här killen älskade allt jag gjorde för honom i sängen. Han slickade gärna och verkligen stön uttryckte sig när jag sög av honom. Han var vågad ung och kåt. Vart som helst När som Helst kunde jag säga "jag vill ha sex" och jag fick det.

Hans vän frågade en gång "Visst gjorde ni slut för han var dålig i sängen" jag svarade med ett höjd ögonbryn "hade det varit för sexet hade vi aldrig gjort slut"
Det fick hans vän och svälja sin tunga,,  Ingen ska tro något dåligt om honom, han förstjänar det bästa.
 
Stjärntecke: Ljungfru
Gillar:
 Att se mig njuta och när jag gick ner på honom.
Betyg: 3 av 5 i sex... 5 av 5 som partner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0