Minns alla mina älskare och nu ska ni få höra om de.

Jag har alltid sagt att jag min alla mina älskare och hur de brukade ta på mig och det stämmer. Jag minns till och med doften av deras kyssar. den där känslan de lämnade kvar på mina läppar när deras läppar hade redan lämnat platsen.

Jag har haft sexuellt samlag med X antal personer. Jag kan räkningen med visa är onödiga att ens nämna.

Jag kommer nu under några dagars tid berätta en händelse eller om samlagen med varje av de människorna (de som är värda det) så blir det lite som erotiska noveller. 

Ni kommer få läsa om de viktigaste för mig från när jag förlorade min oskuld vilket var rätt så tidigt tills nu!
De kommer få lite smeknamn så att man inte kan identifiera de för man vet aldrig vem man stöter på i denna lilla värld

Kommentarer
Postat av: matilda

häftigt att våga prata så öppet om sitt liv.

2009-07-03 @ 20:31:51
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0