Ett sms full av kärlek..

Fick ett jätte sött sms i natt av min ex Min andra Jungfru älskare... Mr Surprise..

Såhär löd den

Om du visste hur mycket  du betydde för mig så hade du stannat,
men bara för att du är den jag mest bryr mig mest om så kan jag inte va jobbig och inte låta dig åka..
Det är ditt val och allt som får dig att må bra, får mig att må bra.
Älskar dig på riktigt och har alltid gjort det.
Den 5te augusti kommer va den jobbigaste dagen i mitt liv.
Värre än den dagen du lämna mig, 2 år är ingen skoj..
Kommer finnas i mina tankar i två år och mer, precis som du är nu i tropiska ön.
Du är en ängel,
Inget annat..
Älskar dig min allt,
Hälsa din mamma och alla från mig.. //Din lille.

Jag hade inga ord som skulle kunna vara lämpliga till att svara till det där smset. Han är i Cuba på semester med några vänner och smsar mig en sån sak.

Jag svarade såhär

Baby jag är ingen ängel. Det vet du.
Dina ord värmer mig och jag önskade jag kunde säga att jag stannar.
Men jag måste åka. Det min framtid och du vet det.
Åren kommer gå snabbt. Och jag kommer komma hit. Jag kommer ringa dig.
Du kommer snart hitta någon som tar min plats.
Jag älskar dig för du har utan tvekan varit den killen som behandlat mig bäst.
Njut nu av den lilla Ön cuba och tänk inte på något annat än att må bra.
Du lovade mig när vi gjorde slut att du skulle ta hand om dig och du svek det löftet. Hoppas du håller den när jag åker. Älskar dig lillen gå och passa på och bli brun nu för i Sverige regnar det. Love U


Om den var bra eller inte vet jag inte.. men han är speciell och jag har bra kontakt med mina ex. Vi har ett förflutet som vore respektlös och kasta bort bara för relationen inte funkar längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0