Början på min dag

Sitter på sängen med alla papper för resan jag printat ut, har ätit 4 rostade bröd med räkost och ett glas juice. Om jag skulle röka skulle detta vara ett perfekt tillfälle och ta fram cigen och luta sig tillbaka och drömma sig bort. Men nu röker jag ju inte så jag får drömma mig bort iallafall.. Jag tänker på allt jag kommer lämna, mitt liv här borta. Tiden är snart inne. Klockan tickar hela tiden. Förändringen eller steget närmar sig. Jag är nervös, kan inte ens tänka hur det blir den dagen jag väl ska åka. Detta är min första lediga dag på 9 dagar ständigt jobbande och jag får ändå inte vila för jag måste ringa skolan och fixa lite saker. De vill att jag SENAST ska vara i USA den 27-07/09.. WOW det är för tidigt, jag ska fråga om det går bra att komma den 3 augusti med tanken på att mina pengar från CSN kommer då! onödigt att vara där så långt innan när jag inte ens kan betala skolan då.


Idag har jag bestämt mig för att:

  • Platta håret
  • Noppa mig 
  • Ringa Miami Dade College och fråga om datumet och fråga varför jag inte kan logga in på hemsidan. 
  • Bli klar med minst 40 st enkäter (ett jobb jag måste slutföra tills den 15 onde Nu på onsdag.. har 130 enkäter att lägga in på datan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0