Min Mr Miami lämnade mig..


Okej inte lämnade mig så som slut.. Han åkte till Kuba. Inte friviligt han var tvungen han har si mamma där. Egentligen skulle han ha åkt när jag var i Sverige men hans pass kom inte förrens i lördags så i Måndags åkte han. Min första skoldag och han åker.. Jag mådde inte bra den dagen.. Han lämnade mig i skolan och sen åkte till flygplatsen..

Jag bor hos honom, och hela hans rum luktar han.. Trots att jag har tvättat luktar kuddarna honom.
vad jag saknar hans närhet. Han ska vara i Kuba i 21 dagar och han åkte i måndags alltså är det ca 16 dagar kvar.. ÅH inte nog med att vi skiljdes åt i 6 månader när jag var i USA nu skiljs vi åt igen.. MEN det enda bra med detta är att vi saknar varandra otroligt mycket vilket gör att vi uppskattar varandras närhet mycket mer sen.
Han är i Guantanamo ingen party stad direkt och han är med mamma och lilla syster där och bror som är gift och ska få barn så mycket fest har han inte vilket ger mig en STOR lättnad..

räknar dagarna tills han kommer hem igen och jag får tillbringa hela nätterna i hans armar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0