GÅ i Miami och få självförtroendet på topp!

Fräckheten är på topp här när man går på gatan. De är inte vana att se folk gå på gatan. Det är en fräckhet man uppskattar lite blyggt men den kan gå övergränsen. Man mår lite bra av det men så länge de håller sig till komplimang och sedan går vidare.

I Sverige är männen väldigt blygga. De kan tycka du är snygg att dina kläder är sexiga de kan tycka mycket. Men de skricker inte efter dig, de tittar och klor JA men inte mycket mer än så.
Men här oj oj oj..

Jag har blivit erbjuden 500 DOLLAR för att ligga med en kille. Jag pratade inte ens med mannen, jag gick över gatan för att köpa pizza och han såg på mig när han stod vid en STOP skyllt han gjorde en U-turn och vände bilen och åkte sakta brevid mig, han sa massa saker men jag ignorerade totalt, TILLS jag behövde gå över gatan för att komma hem då säger han "kom igen, här och nu 400 dollar, okej 500. det går snabbt" jag höll på dö av garv..
Det går snabbt hahahah jaa gubben då vet vi vad du är för typ.. Jag tackade nej och gick snabbare hemmåt..

visst är det äckligt men ibland finns det sånna som helt enkelt bara tutta med bilen när de ser dig.
Man känner sig smickrad och vacker. De kanske skulle tutta till vem som helst som går förbi de men ändå känns det bra. Flera killar sitter i en bil och sticker ut huvudet från fönstret för att kommentera hur vacker du är och de små bråckar i bilen om vem som såg mig först..
hahaha som OM jag ska svara eller bry mig.. Här I GOT MY MAN och än så länge DET STANNAR SÅ..

Såå tips..
Är du ledsen, osäker, och med dåligt självförtroende ta en promenad i MIAMIS gator och gå hem glad och med en känsla av att du är vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0