Ett konstigt avtal..

När jag var i Sverige pratade jag med då Mr Miami och gjorde en deal, jag är inte säker om jag kommer ångra det men gjort är gjort..
Såhär sa jag till honom
”jag kan inte vara säker om du är trogen eller inte” ..
han svarade ”jo älskling klart jag är” ,,
ja ja, hur som helst, jag kan inte vara säker och jag kan inte tveka hela tiden vad du än säger, så lyssna tydligt nu.kommer ud säga till mig om du är otrogen?”
”nej”
säger han..
”okej nej va.. då sa. OM det skulle hända något se till att jag aldrig får reda på det. För om inte du tänker säga till mig, gör allt för att jag aldrig ska veta det. För den dagen jag får veta det, det kört!! Jag vet inte vad du gör och inte gör. Men den dagen jag sätter min fot i miami vem du än har varit med, hon försvinner. Inga samtal inga bilder inget.. hon finns inte och kommer aldrig finnas mer..  Deal?” 
”okej baby" svarade han

Jag kanske ångrar den dealen.. men what tha fuck jag var ju fan inte trogen i 6 månader vad förväntar jag mig att han ska vara?????
Det hoppas jag att jag aldrig får redan på..
 
Det sägs Hellre sårad av sannigen än lycklig av lögnen.. i vissa fall håller jag med, men i denna eeh nej låt mig vara lycklig, för jag vill inte säga sanningen just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0