Åhh sex. Vilket underbart ämne och vilket underbar handling att utföra.

Idag började killen busa lite, man såg TYDLIGT vart han var på väg men jag lätt honom bli lite mer tydlig.
Han började klia mig på känsliga platser sen började han små leka som brottas och så bara för att kropparna skulle komma närmare.

Ärligt talat hade han bara behövt säga ordet sex och jag hade redan klätt av honom och mig men han ville spela lite så jag spelade med. Tills han sa, lås dörren då var det verkligen LETS GET IT ON..

Dörren var låst för tyvärr är folk hemma.
Min vita klänning åkte av, och mina svarta string. Hans skor och strumpor tog jag av och hans jeans. Han var redan utan någon t-shirt.
Kyssar, bitningar och sen var vi igång. Jag ovanpå honom (var tvungen att visa honom mina skills) sen tog han över och la såg på mig med ena benet upp och körde "let me go deep,deep depp"

Lycklig,naken och törstig var jag när allt var över. 
Mitt nyplattade når var krullig och jag klagade absolut inte.

Kommentarer
Postat av: Bloggkraft

ah, så fint skall det vara .... varje gång! Lite annorlunda och alltid lite busigt. vet du en sak MsExclusive -jag har varit med ett bra vid det här laget MEN varje gång är ingen annan gång lik .... det går alltid att variera på något sätt ... alltid. Bara som kille och slappna av och busa, så ger det hela en ny intressant och härlig vändning ....hmmmmm ;)

2009-08-29 @ 05:33:19
URL: http://www.makesomenoise.ws/bloggkraft/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0