Spårframtiden när jag sexfantiserar!

Det hände mig något Sjukt häromdagen!
Jag har inte haft sex på ett tag men det är inget problem för mig då jag har min Kanin väldigt nära sängen.
Men fantasin är något som man måste alltid se till att hålla vid liv.
Men här om dagen när jag låg på sängen och började fantisera någon erotikhistoria för att komma lättare så fantiserar jag om att killen hette Juan! känner inget vid det namnet men det kommer bara upp.
efter ca 3 dagar efter var min erotiska historia så gott som glömt då jag får kontakt med en kille som är super sött och vi börjar skriva och det visade sig att han hette Juan! det kanske är en sammanträffande. Eller?


Kommentarer
Postat av: Aurum

Det var en väldigt bra sammanträffande i så fall!

Om jag vore du skulle jag prova fantisera

pengar... ;-) Det skadar i alla fall inte att prova=)

2009-04-21 @ 12:02:05
URL: http://aurum.blogg.se/
Postat av: aurum

Tack! Kul att du gillar min blogg! =D

2009-04-22 @ 11:32:39
URL: http://aurum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0