"Du har råkat ut för programvaroförfalskning."

Typisk att sånt ska hända!
Efter 2 trevliga år med min bärbara dator står det plötsligt på skrärmen att program varan är falsk!!!!
Nu måste jag formatera om datorn!
Håller på att överföra alla filer till min externa hårddisk, där allt jag vill ha kvar ska förvaras.
MEN såååå mycket kommer att försvinna..

Jag har lagt märke till hur mycket skräp jag samlar på mig via datorn. Så många onödiga filer jag sparat och så många sidor jag sparat och aldrig besökt mera.

Nu blir det dags för rensning då.
Allra viktigaste sparas resten bort. Tänk om man gjorde så hela tiden i livet. Spara allra viktigaste resten bort *uff* vad mycket som skulle ha slängs för läääänge sedan.

Men men nu ska jag omformatera datorn och glömma bort den hämska tanken att jag har råkat ut för en förfalskning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0