Lagade Afrikansk mat Med MästerKock

Igår (Fredag) hade jag en jätte rolig och spännande dag. Jag lärde mig nämligen att laga Afrikansk mat men inte av vem som helst. Utan Av Marcus Samuelsson. En super känd kock som jobbar i NY Aquavit. Såå nu kan jag laga Injera och lite kyckling gryta á la Afrika =D..
det var inte matlagningen som var så jätte roligt utan sammanhållningen gruppen hade och hur roligt vi hade ihop. Fast vi var stressade med tiden för vi skulle servera maten senare på ungdomsgården Reactor i Kista så lyckades vi Utmärkt med att få allt gjort.
Man behöver inte ha en mästerkock för att ha roligt och laga mat (okej han gjorde det lilla extra och han var en Stor godhjärtat person). Allt som behövs är vilja så fixar sig resten =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0