Filmen och dess Budskap

Såg filmen 40 days and 40 nights som visades på kanal 3 idag.. Den handlar om en ung kille vid namn Matt som har precis gjort slut med sin flickvän och börjar sedan "knulla runt" då han inser att detta är ingen bra lösning.. han kommer ide och slår vad om att han ska tillbringa de kommande 40 dygnen i celibat. Vilket innebär INGEN fysik kontakt med någon eller med sig själv inte ens smekning. Utmaningen blir dock svårare än han väntat sig - särskilt när hans drömkvinna Erica dyker upp.

Under filmens gång funderade jag på ett par saker. Bland annat..
När man säger att man ska avstå från något hur svårt allting bara plötsligt blir. Andra frestar än ständigt då de vet att du försöker avstå från något (mänskligheten är ond) Kvinnorna Frestade honom på alla sätt.. Vännerna försökte göra allt för att få honom att misslyckas...
En annan sak som fick mig att fastna var en Orgasm Josh gav hans Drömkvinna utan att röra henne.. Han blåste på en blomblad som smekte hennes kropp och det gav henne orgasm .. Ehh VAH? Eeeh JAAA! orgasmen hon fick var helt enkelt upphetsningen av att inte röra honom. den här avståndet mellan de men ändå närhet den gjorde mig kåt fast jag bara låg och kolla på det.. att bara ligga naken och bli smekt men ändå inte.. GUD klarar man det??? hon fick en orgasm han fick gå hem kåt.. NICE.. så bör saken avslutats ibland

hur som helst klarade han inte vadet.. pga hans fula ex som inte kunde låta bli att bara låta honom vara.. hon våldtog honom (enligt mig) hon hade sex med honom medans hans sov.. stackarn var inte ens medveten om det.

Så jag har kommit fram till att..
1.Gör du ett löfte att avstå från något Cigarett Choklad Sex.. vill du verkligen klara det tala inte om det för någon, klara det i tystnad tills du vet att det är riskfritt för frestning...
Tala bara om det om du vinner något på det.. Säg att du inte vill ha sex på ett tag slår vad om att flera kommer vilja se till att bryta det!
2. Det är mer frestande och mer kåtande när du får inte röra något.. Förbjuden frukt smakar alltid bäst. Bind fast honom med Handbojor och dansa för honom lek med honom MEN inte för mycket och under inga omständigheter får han röra vid dig. Jag garanterar dig att han kommer bli galen.

Och kom ihåg en sak. Kärlek handlar inte om sex.Men sex spelar jäkligt stor roll..
Det måste funka och funkar inte det, se till att det gör det.. Använd fantasin.. Eller gör som Matt.. Lås in dig i rummet i 24 timmar och ha sex =D




Kommentarer
Postat av: Mats

nice inlägg.. Ska tänka på det.. sex i 24 timmar menar jag ;)

2008-11-05 @ 13:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0