Var tvungen att säga det.

image6Smsade just mitt ex. kanske var fel gjort av mig. Men  var tvungen och få ut det jag kände.
såhär löd den

"lyssna vi ska inte bli tillsammans och du trivs bra såhär, jag vet.
Men jag känner mig jätte tom. Antar att det är de första dagarna som man vill bara skrika men jag insåg idag att det över och jag känner mig mer ensam än någonsin. Vill hitta mig som du hittade dig.
Jag hade mig med dig men nu måste jag börja leta vem jag är utan dig. Svara inte på detta. Inget du säger kan å mig att må bättre.
 Det bara de första dagarna utan dig och det jobbigt. Det gör så ont i hjärtat och behöva säga att det inte vi längre. Att du inte ringer mig längre lika ofta och jag kan inte ringa dig. Vill skrikaaaa. Övertalar mig att detta går över snart. Att jag kommer klara det. Och jag hoppas jag har rätt. Saknar den killen jag föll för så mycket. Den killen som höll mig i midjan och sa ey du är min fattar du. Detta går över snart.
Förlåt för mitt sms"


Kommer nog inte få svar kanske för jag bad att inte få det. Jag vet att det jag vill höra kommer han inte att säga så varför få en sympatisk patetisk svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0